Akár irodai adminisztrátorként is el lehet helyezkedni a munkaerőpiacon!

No Comments

Akár irodai adminisztrátorként is el lehet helyezkedni a munkaerőpiacon!

A szellemi munka egyre népszerűbbé válik a munkát keresők körében, szemben a fizikai munkával. Irodai adminisztrátori pozícióba szoktak keresni vállalatok munkaerőt. A munkakör legfőképpen a hölgyek számára lehet kedvező, sőt egyes álláshirdetésekben fel is van tüntetve, hogy kizárólag csak hölgyek jelentkezését várják. Az állás betöltéséhez rendelkezni kell középiskolai végzettséggel, azonban a legtöbb helyen elvárásként szerepelhet az OKJ-s képesítés. Az iskolai végzettségen kívül a jelentkezőnek rendelkeznie kell még felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel, jó kommunikációs képességekkel mind szóban és írásban, valamint szakmai tapasztalattal is. Az elvégzendő feladatok közé az alábbiak tartozhatnak: dokumentumok szkennelése, és nyomtatása, számlák dokumentálása, különböző adatok felvitele számítógépes rendszerbe, küldemények feladása postán. Egyes esetekben előfordulhat, hogy vezetői utasításra prezentációt kell, elkészíteni megadott instrukciók alapján. Irodai munkakörre rá lehet bukkanni a hajdúböszörményi állásajánlatok oldalon. Használjuk az állásportál gyorskeresőjét, ha le szeretnénk rövidíteni az álláshirdetések keresgélését. Amikor beírjuk a keresőbe a szakmát, törekedjünk arra, hogy pontosan írjuk be.

Categories: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük